[linux] Re: HW: Memory te heet?

Za Mrt 31 16:20:12 CEST 2007

On Sat, 31 Mar 2007, Udo van den Heuvel wrote:

> Spanningen uitlezen m.b.v. lm-sensors?
> Dan kun je wellicht zien of er iets mis is.

Om zo ver te komen moet de server draaien. En die komt geeneens op maar
hangt zich op op de 3WARE controller.

De bios waardes laten niets vreemds zien. Maar die meten ook niet pal op
de plankjes. (Mijn vingers wel ;-)

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)