[linux] Re: Default sound card

Vr Nov 2 20:12:15 CET 2007

On Fri, Nov 02, 2007 at 08:05:38PM +0100, Hans Paijmans wrote:
> Maar d'Icaza moet ik ook niet. Die neemt wel erg veel rare beslissingen.
> Waaronder verbale support voor OOXML...

ik ook niet hoor, maar de vraag is of je er last van moet hebben.

Het is hetzelfde als onze DJB vriend.....

Ik laat een keus meer afhangen van wat het kan en hoe goed het past in
mijn situatie of op het werk. Hoe handig iets is om even snel wat te
doen. Welke certificeringen ergens aan hangen bijvoorbeeld.

Moet ik SUSE 10.2 niet gebruiken omdat het default fs reiser is? Je kunt
wat anders kiezen. ZIt er alleen maar reiser bij dan heb je een punt.

Ik heb wel hele sterke ideen welk OS/dist ik wel en niet moet gebruiken.
Ik denk zelfs dat ik daar goede argumenten voor heb.

--
http://www.linux-it.nl