[linux] Re: Default sound card

J. mailing-lists op xs4all.nl
Vr Nov 2 21:41:38 CET 2007

On Fri, 2 Nov 2007, Roeland Th. Jansen wrote:

> Even een paar puntjes:
>
> 1) mono et al hoef je niet te installeren.
> 2) gnome is niet de default en hoef je niet te gebruiken.
> 3) waarom zou Novell SUSE moeten dumpen?
>
> www.koudwatervrees.org of meer www.novelldoetwatmetms.nl?
>
> Om een lang verhaal kort te maken; dat laatste is een prima stap. Novell
> levert veel op open source aan en als je ADI wil gebruiken in een
> heterogene omgeving, wat is er dan mis met het weten hoe iets werkt, als
> bedrijf zijnde ?
>
> Alleen maar open source willen gebruiken is een prima rem op de
> [...]

Voor dat laatste; graag argumenten, cijfers en referenties, plus de
graag de achterliggende economische theorie waar je naar verwijst.

Kortom onderbouwing voor de stelling:
`als mensen alleen OSS gebruiken is dat slecht voor de voortgang van GNU
Linux in het bedrijfsleven'.

Laat ik het woord `alleen' vervangen door het woord `geen':
`als mensen geen OSS gebruiken is dat slecht voor de voortgang van GNU
Linux in het bedrijfsleven'

Hmmm...

Anyway, prettig weekeinde alle..

J.