[linux] Re: 64bits comp, toch 32bits installeren? was Re: probleem vmware onder suse 10.3

Zo Nov 4 13:33:04 CET 2007

On Fri, Nov 02, 2007 at 07:51:14PM +0100, Roeland Th. Jansen wrote:

> Los van dat je op sommige 64 bits h/w gezellig een crash krijgt...

> Ja. Als je geen reden hebt om 64 bits te gebruiken, dan moet je dat
> gewoon niet doen. Tenzij je qua memory anders in de knoop gaat raken.
> Die zullen hier waarschijnlijk niet aanwezig zijn.
>
> Verder kost het meer ruimte op je systemen; je hebt weer een 32 bits
> compat layer rondslingeren etc etc.

Wij leveren '64-bits Pentium' (Linux noemt dit x86-64) systemen uit en
hebben daar eigenlijk geen problemen mee en veel commerciele applicaties
zijn er al voor gecompileerd.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
	Lieve Sinterklaas,

	Zou U dit jaar een snellere user voor mijn PC kunnen geven?