[linux] Re: afsplitsing topic; was eerst default soundcard...

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Zo Nov 4 23:27:42 CET 2007

Hugo van der Kooij schreef:
> Roeland Th. Jansen wrote:

> Ik vraag me alleen af. Zou die geluidskaart nu inmiddels werken?
Hugo,

Ik ben net terug van een weekeindje in de Ardennen, en daar had ik geen
last van die geluidskaart. Maar het werkt grotendeels, alleen ben ik een
purist die dingen voor 100% goed wil hebben. Net als veel mensen hier.

Overigens heb ik met interesse de discussie gelezen. Deze is wel
degelijk van belang, ook al is de tegenstelling bekend (zie Stalman
versus Torvalds). Zelf denk ik dat de puristen gelijk hebben omdat er
zonder hun instelling niets van de grond zou zijn gekomen, en we
uiteindelijk nergens zouden komen. Dit tenminste als het je gaat om
vrijheid van handelen. Tegelijkertijd komen we er niet in 1 dag en moet
er wat water bij de wijn. Er is alleen ergens een grens. En die grens
trekken vereist discussie en die is belangrijk.

> Hugo.

Peter