[linux] Re: En toch sterft fetchmail niet (SuSE 10.3)

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Ma Nov 5 10:34:33 CET 2007

Julien Michielsen wrote:
> Ruzie hebbend met mijn post-verwerking (ja, gebeurde mij weer ;-(( ) wil
> ik mijn post op de xs4all server laten staan tot ik alles daar met web-
> mail heb gelezen, en naar een mappenstructuur heb gesaved die synchroon
> loopt met wat ik op mijn machine heb staan.
> Dat lukt niet wanner fetchmail (dat op de achtergrond loopt) tussendoor
> mijn postbus leegzuigt op xs4all. Had gedacht dit te kunnen voorkomen

misschien een idee: ik heb fetchmail niet eens geinstalleerd, maar laat
thunderbird de mail ophalen. Als thunderbird niet loopt haalt-ie ook de
mail niet op, loopt-ie wel dan kun je het ophaalautomatisme afzetten en
het met de hand doen.

--
Wybo