[linux] Re: pdf-files bewerken

J. mailing-lists op xs4all.nl
Ma Nov 19 01:01:24 CET 2007

On Sun, 18 Nov 2007, Hans Paijmans wrote:

> Klinkt goed, maar ik kwam zowel bij de source als bij de rpm in een
> bijzonder gruwelijke dependency-hel terecht... rtld - what the fuck...
> is alleen voor de sparc te krijgen???
>
> --
> Dr. J.J. Paijmans

Mocht je 't niet aan de gang krijgen, veel pdf tools gebruiken de xpdf
lib's, 't libpoppler gebeuren is volgens mij net gecreeerd om
makkelijk xpdf libs aan te kunnen spreken en/of te renderen.

http://www.foolabs.com/xpdf/
http://pdfsearch.sourceforge.net/

[n.b. pdfsearch is python.]

De laatste keer dat ik een pdfparser heb geschreven was in 1998 in C.
er is sindsdien veel veranderd. Dus helaas kan 'k je met 't hacke niet
verder helpen :(

J.