[linux] Re: software RAID systeem bouwen

Casper Gielen casper op dse.nl
Wo Nov 21 11:59:24 CET 2007

Op woensdag 21 november 2007, schreef Paul Slootman:

> Je kan dan toch gewoon de werkende disk omprikken naar de 1e?
Dan moet je met een schroevendraaier aan het werk, en dat doe ik liever zo min
mogelijk. Ik wacht liever met de kast open tot ik een nieuwe schijf heb.

Beetje OT: Na voorgaande advies "besloot" mijn desktop om zelf maar eens
te "testen" of het ook zonder de eerste HD kan.

Gelukkig werkt het prima, ik had het niet eens door totdat ik een mailtje van
de RAID monitor kreeg....

--
	Casper Gielen
casper op gielen.name, CAPSLOCK2000 op zvdk.nl
> Wait a minute! Did you just compare Windows Vista with Ferrari?
It's expensive to own, expensive to fix, and makes you curse like an italian.
						-- eclectro on Slashdot

-- File: signature.asc
-- Desc: This is a digitally signed message part.