[linux] Re: Aanpassen tijdzone informatie tijdens draaien van een programma

Wo Nov 21 19:55:17 CET 2007

On Tue, Nov 20, 2007 at 11:35:08PM +0100, Cecil Westerhof wrote:
> Bij een klant wordt terwijl een programma draait de tijdzone informatie
> -d.m.v. zic- aangepast, maar het programma blijft de tijd tonen alsof er
> niets is veranderd. Mijn idee is dat bij het opstarten van een programma
> de zone informatie wordt gelezen en daarna niet meer en dat dit daarom
> zo gebeurd. Volgens de klant moet het een fout in het programma zijn.
> Met Google heb ik wel iets over zic kunnen vinden, maar niet op dit
> niveau. Weet iemand hoe dit zit?

In een ouderwets Unix systeem bevinden de gebruikers zich meest in
dezelfde tijdzone. Als je een laptop hebt en regelmatig duizenden
kilometers reist, dan heb je wellicht GPS nodig om uit te vissen waar je
bent.

Suc6,

Daniel.

--
		Microsoft Windows Error Reporting
Dit probleem is veroorzaakt door Windows. Dit programma is gemaakt door