[linux] Re: Procmail vraagjes

Ma Nov 26 19:46:41 CET 2007

Hugo van der Kooij wrote:

> Lekker suf van mij. Moet ik wel vertellen wat er fout gaat.

> Dit bericht wordt wel doorgezet naar mijn GSM maar niet lokaal opgeslagen.

Right. De volgende regels werken:

# Forward USGS alerts
:0
* ^From: ens op usgs.gov
{
        :0 c
        ! +3164xxxxxxx op gin.nl

        :0:
        Maildir/.Diversen.BigQuakes/
}

Maar nu heb ik de volgende uitdaging. Want ik wil tussen 23:00 en 07:00
weer geen SMS hiervoor. Ik heb daarvoor al best wat lopen snuffelen met
google maar niet echt iets gevonden wat binnen een 80x25 scherm paste
aan code. Mar wellicht heb ik niet op de juiste steekwoorden gezocht of
heeft iemand hier een briljant idee wat nergens als voorbeeld staat.

Ik moet nu eenmaal verplicht 1x per 5 weken de GSM 24x7 binnen oor en
handbereik hebben. En dan wil ik liever blijven slapen.

Hugo.

- --
hvdkooij op vanderkooij.org               http://hugo.vanderkooij.org/
PGP/GPG? Use: http://hugo.vanderkooij.org/0x58F19981.asc