[linux] Re: Procmail vraagjes

Casper Gielen casper op dse.nl
Ma Nov 26 21:52:22 CET 2007

Op maandag 26 november 2007, schreef Hugo van der Kooij:

> Maar nu heb ik de volgende uitdaging. Want ik wil tussen 23:00 en 07:00
> weer geen SMS hiervoor. Ik heb daarvoor al best wat lopen snuffelen met
> google maar niet echt iets gevonden wat binnen een 80x25 scherm paste
> aan code. Mar wellicht heb ik niet op de juiste steekwoorden gezocht of
> heeft iemand hier een briljant idee wat nergens als voorbeeld staat.
Briljant wil ik het niet noemen, maar ik denk dat het wel binnen een 80x25
scherm past. Procmail kan externe commando's aanroepen en de output in
een variabele zetten.  Als je dat nu gebruikt in combinate met date en test
zou het moeten kunnen.

Ik heb het niet getest, maar iets dergelijks zou moeten werken:

SEND=! [ $(date -d "today 7:00" +%s) -le $(date +%s) ] && [ $(date +%s) -le $(date -d "today 23:00" +%s) ] && echo "NO"

--
	Casper Gielen
casper op gielen.name, CAPSLOCK2000 op zvdk.nl
> Wait a minute! Did you just compare Windows Vista with Ferrari?
It's expensive to own, expensive to fix, and makes you curse like an italian.
						-- eclectro on Slashdot

-- File: signature.asc
-- Desc: This is a digitally signed message part.