[linux] Re: datum afwijking

hvdkooij op vanderkooij.org hvdkooij op vanderkooij.org
Za Okt 13 11:16:30 CEST 2007

Kees Theunissen wrote:
> [...]
Dat is een verklaring waar ik me wat bij voor kan stellen.

In dat geval lijkt het me beter om te splitsen. 1 job voor het vangwerk.
En een andere voor het parsen.

Hugo.

--
hvdkooij op vanderkooij.org               http://hugo.vanderkooij.org/
	Don't meddle in the affairs of sysadmins,

-- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
-- Type: application/x-pkcs7-signature
-- File: smime.p7s
-- Desc: S/MIME Cryptographic Signature