[linux] Re: Vreemd probleem ubuntu gutsy + proxy + apt-get

Robin van Leeuwen robinvanleeuwen op gmail.com
Zo Okt 21 15:08:13 CEST 2007

Op 20-10-07 heeft Hugo van der Kooij <hvdkooij op vanderkooij.org> het volgende
geschreven:

> Neem contact op met de beheerder van de proxy en/of de webmaster van de
> repository.
> Klinkt alsof de proxy aan het eind een verificatie doet en dan er achter
> komt dat de file online nieuwer is en dus begint de download van vooraf
> aan. (Been there, done that, got the T-Shirt.)

Is het ook mogelijk om dit probleem client-side te vermijden het is bij de
instantie
waar ik zit tamelijk lastig om wijzigingen in server settings door te
krijgen, de bureaucratische/hierarchische
structuur is hier zodanig dat voordat die wijzigingen erdoorheen zijn ik al
lang al een andere
baan heb gevonden :-)

mvg,

Robin van Leeuwen