[linux] Re: Terug gekregen computer start zeer traag op

Ma Sep 3 22:26:34 CEST 2007

Martijn van Oosterhout wrote:

> Misschien is de BIOS bezig met het zoeken van een hard schijf die
> verplaatst is. Misschien moet je even in de BIOS configuratie kijken.

Denk dat dat het hem is geweest. (Herstel: _Weet_ nu dat ...): er zitten
drie schijven in mijn systeem, en een daarvan werd niet gezien. Heb met
beleid aan de kabel getrokken en geduwd, en daarna ging ik met normale
snelheid door de bootprocedure.
Dank je!

--
Julien Michielsen