[linux] Re: picasa

Za Sep 8 09:17:28 CEST 2007

On Sat, 8 Sep 2007, Hans Rood wrote:

> Dat lijkt je lijfspreuk te worden Roeland :)
>
> Kun je er ook nog eens bijvertellen waarom de Konqueror je misnoegen
> gewekt heeft?

Ik kan niets zeggen over het heden. Maar ik ben zelf in een periode zo gek
gezeurd dat een webform die volgens de standaard was ingericht niet zou
werken omdat mensen dachten dat Konqueror een werkende webbrowser was dat
het gericht terugvuren bij het horen van de naam Konqueror een autonoom
reflex is geworden.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 	(Thanks JFK, for this quote of George Bernard Shaw.)