[linux] Re: picasa

Za Sep 8 22:04:07 CEST 2007

On Sat, Sep 08, 2007 at 02:17:27AM +0200, Hans Rood wrote:
> Kun je er ook nog eens bijvertellen waarom de Konqueror je misnoegen
> gewekt heeft?

Mijn vrouw, fervent linux gebruikster, wil soms per ongeluk nog wel eens
op konqueror klikken, in plaats van firefox. Aangezien ze nogal wat
websites bezoekt, en het nogal eens niet werkt....

> Daar hebben we zo langzamerhand wel recht op, vind ik.

't Is gewoon een sneu product. Afvoeren of fixen. Voorlopig is van dat
fixen niet veel terecht gekomen, dus dan afvoeren.

Echt, als je er serieus mee werkt, dan heb je binnen een dag al ellende
meegemaakt. Met firefox duurt dat aanmerkelijk langer.

--
http://www.linux-it.nl