[linux] Re: picasa

Zo Sep 9 22:03:31 CEST 2007

On Sun, Sep 09, 2007 at 07:15:41PM +0700, Bart Geesink wrote:
> Overigens heb ik sterk de indruk dat veel mensen in deze thread
> Konqueror al jaren niet hebben aangeraakt.

Ik schiet 'm alleen remote af als dat moet. Ik raak het niet aan. Mijn
vrouw is ondertussen echt wel tot de conclusie gekomen dat een mix van
webpages gewoon niet goed gaat.

> me niet heugen dat een site het niet deed in Konqueror, maar wellicht
> bezoek ik niet dezelfde sites als de vrouwen van sommigen hier ;)

Ongetwijfeld.....

> En om keihard te roepen dat Konqueror maar in de prullenbak moet lijkt
> me een beetje overdreven.

Als het niet goed werkt, dan moet het weg. 't Is dat de integratie
teveel in KDE zit, anders had ik het allang van haar systeem verwijderd.

> geval sneller werkt dan Firefox (en ook niet al mijn pagina's in het
> geheugen cached zodat de backbutton zo lekker snel gaat, maar wel mijn
> geheugen vol stopt met alleen maar Firefox). Een site die voldoet aan de
> standaarden doet het meestal prima in Konqueror.

Wellicht klinkt dit vreemd in de oren. Websites *zijn* niet standaard.
Een van de gemaakte websites van ons *is* 100% appoved door de w3c
checks en werkt dus niet onder Konqueror. Maakt niet uit welke versie.

Miriam klaagt in ieder geval niet overd de snelheid van FF. (2.8 GHz,
2GB memory workstation)

--
http://www.linux-it.nl