[linux] Re: Muizenissen: doet wel en niet, kapot of niet?

Vr Sep 21 08:40:58 CEST 2007

Roeland Th. Jansen wrote:

> uit de port trekken en weer insteken helpt niet?
>
> eerste reactie: gevalletje kapot huisdier.

Niet alleen dat niet ( ;-) ), ook ander tussenstukje (5 pins stekker =>
USB) activeert niet. Maarrem, wat mij bijzonder verbaast is het deels
niet werken: muiswijzer doet 't wel, maar de klikknop niet, tot ik her-
boot en dan is 't weer kits. Zou dat geen softwareprobleem kunnen zijn?

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl