[linux] Re: Muizenissen: os-probleem?

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Za Sep 22 22:57:26 CEST 2007

Roeland Th. Jansen schreef:

> yast2 mouse
>
> yast2 -l laat alle modules zien.
>
> (en nee, je hoeft yast niet te gebruiken als je openSUSE gebruikt.
> hardnekkig misverstand wat vaak gebruikt wordt als argument tegen
> openSUSE.)

Dank voor de aanvulling,

En nee,  je hoeft YaST niet te gebruiken natuurlijk, maar je bent toch
wel gek as je een dergelijke mooie tool ongebruikt laat liggen. Het is
dat Mandriva's mcc een beetje in de buurt komt want anders was ik al
weer terug ;-)

Omdat ik *ubuntu nog niet op iets dergelijks heb kunnen betrappen vraag
ik me nog steeds af waarom het zo populair is.

Peter