[linux] Suspend on Acer Aspire 5102WLMi

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Zo Sep 23 02:27:57 CEST 2007

Ik heb een Acer Aspire 5102WLMi en werk met OpenSUSE 10.2. Hierop werkte
suspend naar disk naar behoren. Ik heb de Acer uitgebreid naar 4 GB en
daarvoor een SMP-kernel geinstalleerd. Sindsdien werkt suspend niet
meer. Ik ben er mee aan de slag gegaan met o.a.
	http://en.opensuse.org/S2ram.
Dit werkt echter niet. (Trouwens de optie -v is bij mij niet bekend.)
Het beste wat ik voor elkaar krijg is met
	s2ram -f -a 1.
Dit displayed even iets i.v.m. saving e.d. Als ik daarna een toets
indruk lijkt het systeem te ontwaken en toont;
                 INU
        RS485MC - Test Bios BR#18675
Maar verder dan dit komt het systeem niet en het hangt.

Iemand enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn en hoe dit
probleem op te lossen?