[linux] Re: Goed nieuws?

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Di Sep 25 11:22:31 CEST 2007

Roeland Th. Jansen wrote:

> de mededingingsautoriteiten zien het niet als koppelverkoop toen ik een
> brief gestuurd had.....

onbegrijpelijk. Heb je Neelie Kroes wel geprobeerd?
Overigens vind ik het voorstel tot verplichte levering op dvd niet
handig. Effectiever zou zijn een verplichte korting op iedere machine
ter waarde van de verkoopprijs van het betreffende OS in de losse
verkoop. De verkoper hoeft dan alleen het voor-geinstalleeerde OS maar
te wissen.

--
Wybo