[linux] goed en vaak lukkende winterslaap-tukjes van machine

Wo Sep 26 11:35:37 CEST 2007

Sinds ik mijn machine terug heb gekregen na mijn bios-uitspattingen gaat
het geweldig goed (ook voor korte onderbrekingen) de machine uit te
zetten wanneer ik "even weg ga" (wat toch vaak langer duurt dan je had
gedacht). Het fijne van suspend is dat je daarna weer precies op de
zelfde plaats bent waar je was voor je machine "in winterslaap" bracht,
en daarna met de machine verder gaat of die aab was blijven staan.
Mogelijk zeg ik hier iets dat je al lang doet, en dan is het overbodig.
Mogelijk wist je dit nog niet, en moet je het eens proberen. Ik vond het
een ontdekking!
--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl