[linux] ethernet over power

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Wo Apr 2 22:34:35 CEST 2008

Iemand ervaring met ethernet over power? (ethernet via 't stopcontact
zeg maar)
- werkt dat een beetje met Linux? (qua setup! ik neem aan dat ethernet
  gewoon altijd ethernet is en dus werkt)
- werkt dat ook over 2 groepen heen? (dat de ene op een stopcontact zit
  achter stop a en de andere achter stop b) haal ik dan nog 100Mb? (die
  adapters zouden 200Mb moeten kunnen volgens de alternate.nl specs)

Folkert van Heusden

--
MultiTail ist eine flexible Applikation um Logfiles und Kommando
Eingaben zu überprüfen. Inkl. Filter, Farben, Zusammenführen,