[linux] Re: ethernet over power

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Wo Apr 2 23:13:55 CEST 2008

Op 02-04-2008 om 22:34 schreef Folkert van Heusden:
> Iemand ervaring met ethernet over power? (ethernet via 't stopcontact
> zeg maar)
> - werkt dat een beetje met Linux? (qua setup! ik neem aan dat ethernet
>   gewoon altijd ethernet is en dus werkt)
> - werkt dat ook over 2 groepen heen? (dat de ene op een stopcontact zit
>   achter stop a en de andere achter stop b) haal ik dan nog 100Mb? (die
>   adapters zouden 200Mb moeten kunnen volgens de alternate.nl specs)

Laat die vraag vooral de verkoper beantwoorden.
Als ie het niet kan of niet wil, dan ga je naar de volgende.
Zeker als je toch al twijfelt aan specificaties van de mogelijke verkoper...

Ik zelf koop bij een winkel waar ze zeggen dat ik mijn geld terugkrijg
als het niet onder Linux werkt. In hoeverre zij bij hun inkoop hetzelfde
doen, is mij niet bekend.

Geert Stappers