[linux] Re: Hardware, de software heb ik al.

Vr Apr 4 09:09:06 CEST 2008

On Thu, Apr 03, 2008 at 10:06:18PM +0200, Geert Stappers wrote:

> Zo iets wil ik ook. (En minder wild is ook goed genoeg :- )
>
> En zojuist naar koopavond geweest.
> Blijken ze computers te hebben waar ik best tevreden mee kan zijn.
>
> De verkoop is echter niet door gegaan omdat bij de interesante computer
> ook Microsoft Windows Vista gekocht moest worden.

Ik heb pas een HP server gekocht die aan alle hardware wensen voldoet.
(floppy disk drive, parallelle en seriele poorten waren leverbaar als
opties). Uiteraard is dat ding zonder software geleverd, maar de winkel
was wel zo vriendenlijk om een offerte voor Windows 2003 te maken. Linux
is ook mogelijk, maar dan betaal je ca. Eur. 700 per jaar.

Een Intel PC wordt in de Apple winkel gewoon zonder Windows afgeleverd;
heeft iemand al eens geprobeerd om hem zonder OS X te kopen?

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth