[linux] Re: Bereken van zon opkomst en ondergang

Za Apr 5 10:54:19 CEST 2008

On Sat, Apr 05, 2008 at 08:58:28AM +0200, Cecil Westerhof wrote:
> Mijn Google skills zijn -zoals mijn collega's zeggen- niet erg goed.
> Deze pagina lijkt prima geschikt te zijn.
> Bedankt. En misschien moet ik eens een cursus zoeken volgen. ;-}

paar tips..

1) google.com en in principe geen google.nl
3) maak als je zoekt ook eens spelfouten (!)
4) samengestelde woorden bestaan in andere talen vaak niet
5) liever niet googlen op nederlandse termen
   ('reguliere uitdrukkingen' <==> regexp)
6) widen the search -- soms heeft jouw $DISTRO niet het
   antwoord terwijl $BAD_DISTRO het bv wel heeft.

etc

--
http://www.linux-it.nl