[linux] Re: Hardware, de software heb ik al.

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Ma Apr 7 05:23:15 CEST 2008

Hugo van der Kooij wrote:

> Maar als ik bij HP aan klop voor en laptop zonder Windows en daar nul op
> request krijg? Is er dan geen sprake van koppelverkoop door HP?

Wat ik bedoel is:

Ongewenste koppelverkoop is in principe geen probleem. De markt lost dat
op doordat men naar de concurrent gaat.
In dit geval (aantoonbaar maken met nummers) doet iedereen aan
koppelverkoop en heb je als klant veel te weinig keus.