[linux] Re: Asus EEE 901

Ton Boelens ton.boelens op gmail.com
Di Aug 5 17:04:34 CEST 2008

Op 5 augustus 2008 14:59 schreef Hans Rood <hansrood op xs4all.nl> het
volgende:

> Voor voorlopig:
>
> De Gamma heeft een Medion met atom en XP (Eur. 399,-) maarrr...
> MediaMarkt heef er een met Linux (Acer Aspire (8GB flash))
>
> Bron: de wekelijkse kilo huis-aan-huisfolders

> Da's inderdaad nutige info Bas!
>

> hansr

Beste mensen,

Gezien de gunstige Euro-USD koers zou ik als ik jullie was de machines kopen
in de VS en ze via de site http://www.us2eu.com/ laten bezorgen in
Nederland.

Dit werkt zo: je bestelt iets via een Amerikaanse site en laat hem bezorgen
bij US2EU. Tegen een geringe vergoeding shippen zij het dan weer naar
Nederland. Handig voor de sites die alleen in de VS bezorgen!

--
Met vriendelijke groet / Kind regards,

Ton Boelens
TonsofTime, Enjoy the now - http://tonsoftime.com