[linux] Re: Linux op Acer Aspire (8GB flash)

Ma Aug 11 14:00:32 CEST 2008

> Dat betrof een ASUS EEEpc 901

Stomme opmerking wellicht. Maar een willekeurige catalogus toko heeft een
model 900 gewoon in de catalogus:
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C09&SC=I08&KAC=I41&ArtikelNummer=741486&AI=0&SM=1

Dus als het 901 model eind augustus uit komt zou ik nog eens rondneuzen
bij dit soort jongens rond het einde van de maand.

Hugo.