[linux] Python

Mark mark op voidzero.net
Zo Aug 24 19:50:37 CEST 2008

Een nieuw lid van de nllgg zegt hallo. _o/

Ik gebruik al 12 jaar linux, maar met programmeren ben ik nooit veel
verder gekomen dan bash. Sinds kort ben ik bezig met Python. Een
leuke taal!

Zijn hier andere Python gebruikers aanwezig? Ik heb geen idee hoeveel
mensen lid zijn van de nllgg. Ik ben momenteel met een projectje bezig
zodat ik postfix en proftpd kan configureren vanuit een djangos
adminpagina. Maar ik loop wat vast dus kan wel wat hulp gebruiken.

Greetings,
-Mark.

--
# Mark van Dijk, mark op voidzero.net
# Ever notice how fast Windows runs? Neither did I.