[linux] Re: selectief (bij boot) haperend toetsenbord

Za Dec 6 10:34:24 CET 2008

Ronald Hellenbrand wrote:
> Dit doet mij er aan denken, dat ik een nieuwe spuitbus contact spray
> moet halen. Bedankt voor de hint.
> Mvrgr,
> Ronald.

Een andere hint: kleuren altijd serieus nemen. Er zitten twee PS/2
ingangen achterop mijn systeem, met de kleuren paars en groen. Denk dat
mijn toetsenbord (met paarse stekker) gisteren in de groene aansluiting
zat gestoken. Hiermee (denk ik) de reden dat mijn toetsenbord nu hele-
maal "begrepen" wordt door mijn computer, en daarvoor niet.

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl