[linux] Emacs scrollt te snel

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Do Feb 14 10:22:38 CET 2008

Na wat googelen zie ik dat ik ben niet de enige ben die last heeft
van veel te snel scrollen als je met de muis een stuk tekst in
emacs wilt selecteren. Oplossingen heb ik (nog) niet gevonden: er wordt
verwezen naar mouse-scroll-delay in 'mouse.el', maar ten eerste stelt
men vast dat dat ook niet schijnt te werken en ten tweede heb ik geen
'mouse.el' op mijn systeem (wel een gecompleerde 'mouse.elc').

Heeft iemand een /eenvoudige/ mantier om dat scrollen langzamer te maken?

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693