[linux] Re: Hardware ervaring/advies gevraagd

Za Feb 16 22:22:14 CET 2008

On Sat, Feb 16, 2008 at 08:54:19PM +0100, Marc Fellman wrote:
> Ik zit nu met twee vragen. De eerste vraag is dual of quad core en de
> tweede vraag is AMD of Intel. Misschien dat hier mensen zijn die dan
> wel positieve dan wel negatieve ervaringen hebben met dergelijke
> processoren.

AMD loopt momenteel wat "achter" op Intel zover ik weet.

Hoeveel cores: hangt er vanaf wat je er mee wil gaan doen.

> Ik wil voor de rest met 4 * 500 Gb een 1 Tb RAID 10 set maken en wil
> minstens 4 Gb memory hebben (8 Gb heeft de voorkeur). Eventueel advies
> is welkom het gaat erom dat het low-budget wordt en stil.

Ik zie hier tegenstrijdigheden. Low budget, maar wel dual of quad cores;
vele memory en stil. Dat wordt lastig.

De vraag is dus: wat moet het ding gaan doen?

--
http://www.linux-it.nl