[linux] Re: Wat is de minimale browser omgeving?

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Za Feb 23 12:49:03 CET 2008

Daniel von Asmuth wrote:

> De minimale browser is lynx. Meer realistisch is Mosaic of versie 1.0
> van Netscape of Internet Explorer. Dat komt dus neer op HTTP/1.0, HTML
> 1.0, geen Java, geen JavaScript, etc.

Dat is nou net wat ik niet bedoel, Daniel. Ik ga ervan uit dat ieder van
de drie systemen een goede browser heeft in de geest van IE of Firefox.
Dat is ook eenvoudig te installeren.

Die zelfstandig op Windows te installeren zie ik namelijk /wel/ als een
belemmering voor de modale gebruiker. Dito voor Java.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693