[linux] Re: SuSE-verhaal (was Re: sox)

Wybo Dekker wybo op servalys.nl
Zo Feb 24 15:11:48 CET 2008

On Sunday 24 February 2008 14:28:46 Peter Vollebregt wrote:
> Wybo,

> Het is ook niet verkeerd, maar wel een 10.3 handleiding. Maar hier
> verwijs ik liever naar andere sites.

Ik  denk dat je daar niet aan ontkomt, maar het is ook niet erg. Een
nieuweling zal natuurlijk met de laatste versie moeten en willen starten.
Alleen is het dan wel zaak de verhalen op de NLLGG site met eventuele nieuwe
versies mee te upgraden. Wat meestal ook niet zo ingewikkeld zal zijn.

Ik heb htpp://www.servalys.nl/suse.html weer teruggezet. Ga eerst even wat
anders afmaken, maar wacht opbouwende kritiek gaarne af...

> Is ook veel beter dan gnome. Maar wat dat betreft ben ik blij dat er
> keuze is.

Zou ook leuk kunnen zijn: een pagina over voor- en nadelen van
desktopomgevingen, met voorbeelden van inrichtingen ervan.

--
Wybo