[linux] Re: Foto CD probleem bij Zutphen

Robert W Best rwbest op sapo.pt
Zo Jan 13 18:19:39 CET 2008

On Sunday 13 January 2008 14:38:17 Hugo van der Kooij wrote:

> Foutmeldingen? Wellicht handig om die dan te melden. We hebben niet
> allemaal een palantir (http://nl.wikipedia.org/wiki/Palantir).

Reuze handig, zo'n kijksteen.

> Ik heb niet zo veel met SuSE maar het lijkt me dat dit ongeveer
> moet werken: ~ 1 Stop de CD in de drive van de laptop en zie op de
> desktop de CD er bij komen als extra disk.
> ~ 2 Klik op het icon en neus door de structuur van de disk.

Kon ze dat maar. KDE ziet de CD, Open in New Window, OK. Konqueror
opent een venster maar toont geen file list. Zodra Linux de *.jpg
files toont is het probleem opgelost.

> (Kan je
> met SSH access ook op de commandline doen vauit Portugal.)

Dat wil ik wel eens leren - geen idee wat SSH is.
Robert

--
http://rwbest.no.sapo.pt/