[linux] Re: Foto CD probleem bij Zutphen

Zo Jan 13 22:11:11 CET 2008

On Sun, Jan 13, 2008 at 08:38:59PM +0100, Hugo van der Kooij wrote:

> Ik begin er een hard hoofd in te krijgen. Als je zo ver weg zit dan
> hoort dit toch echt tot de meest elementaire zaken die je op poten moet
> zetten.
>
> Begin eens te lezen op iets als:
> http://www.gideonsoftworks.com/SSHHOWTO/SSH-HOWTO.html
>
> Het verschil zit er in dat ssh gewoon op SuSE onderdeel uit maakt van je
> packages. (Welke name dat exact zijn weet iemand anders wellicht te
> vertellen.)

SSH is een soort remote-login programma als telnet, maar dan veiliger,
van SSH communications.

SuSE en de meeste andere Linux distributies leveren tegenwoordig OpenSSH
als vervanger.

(SSH stond tevens voor Stichting Studenten Huisvesting, maar dat heeft
nix met Linux te maken)

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth.

--
		Microsoft Windows Error Reporting
Dit probleem is veroorzaakt door Windows. Dit programma is gemaakt door