[linux] Re: Foto CD probleem bij Zutphen

Robert W Best rwbest op sapo.pt
Do Jan 17 13:03:07 CET 2008

Dit bericht is al op 14 jan verstuurd maar niet bij mij bevestigd.
Ik kreeg dus geen reacties!
Het archief op lists.nllgg.nl is steeds onbereikbaar.

Ik schreef 13 jan

On Sunday 13 January 2008 14:38:17 Hugo van der Kooij wrote:
> Foutmeldingen? Wellicht handig om die dan te melden. We hebben niet
> allemaal een palantir (http://nl.wikipedia.org/wiki/Palantir).

Mijn zus e-mailt:

>  Ik zie, zie wat jij niet ziet:
>  verschijnt  in het midden van dat blad , ook weer met blauw balkje
> en vooraan in het rechthoekige blok een roodgekleurd rondje  met
> erin letters : mount-block device/dev/sr0 is write-protected
> mounting read-only mount. wrong fs type, bad option, bad superblock
> on/dev/srO, missing codepage or other error.
> In some cases useful in fo is found insyslog-try demesg/tail or so.

Beter dan een palantir, Hugo?
Robert
--
http://rwbest.no.sapo.pt/