[linux] Re: CF kaart met twee partities: 1 /dev entry

Do Jan 17 20:46:26 CET 2008

On Thu, Jan 17, 2008 at 08:11:55PM +0100, Udo van den Heuvel wrote:

> 'Probe all LUNs on each SCSI device' staat hier aan. Alle partities
> worden ook gezien. Is een paritie een LUN op een target?
> Dan werkt het e.e.a. *wel* bij mijn stapel disks waarop raid, encryptie
> en lvm draaien.
> Dus waarom niet bij een USB ding dat in dezelfde klasse (sd) valt?

Een LUN is een apart apparaat met het zelfde SCSI ID al een ander
apparaat op dezelfde bus. Een partitie is gewoon een onderverdeling van
een schijf. Harde schijven hebben doorgaans partities en floppy disks
niet.

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth

--
		Microsoft Windows Error Reporting
Dit probleem is veroorzaakt door Windows. Dit programma is gemaakt door