[linux] Re: Remedie te bedenken voor niet gevonden maar wel beetje aanwezige lib?

Di Jul 15 16:48:08 CEST 2008

Wybo Dekker wrote:

> Ja, maar wat jij dan doet is waarschijnlijk yast -i \
> ImageMagick-6.3.0.0-16.2.i586.rpm
>
> Wat gebeurt er als je het via de grafische interface doet:
> yast2-SoftwareManagement-Search enzo? Dan worden alle dependencies
> automatisch opgelost.
>
> Trouwens, ik zie nu dat mijn Suse-11 niet 6.3.0.0-16.2 heeft maar
> 6.4.0.4-20.1 en dat is ook de versie die op de DVD staat, waarom heb jij
> dan een oudere versie?

Omdat  ImageMagick-Magick-++ vraagt om een 6.3.0-versie. Bij mijn weten
is daar nog geen latere versie van.
Overigens - terugkomend op hierboven - gebruik ik vrijwel uitsluitend de
grafische versie van yast, en dat had ik ook hierbij gedaan.

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl