[linux] Re: Remedie te bedenken voor niet gevonden maar wel beetje aanwezige lib?

Di Jul 15 21:47:33 CEST 2008

Roeland Th. Jansen wrote:

> wat probeer je nu precies te installeren? Praten we over hetzelfde
> pakketje?
>
> Ik zie namelijk niets wat exact (!) zo heet wat jij probeert te
> installeren...

Nee, ook Wybo heeft me hier op gewezen. Heb een - en ++ omgedraaid. Er
had ImageMagick-Magick++- moeten staan, zoals in
ls dl/ImageMagick-Magick++-6.3.0.0-27.8.i586.rpm  . Dat het ++- moet
zijn, en niet -++ wordt pas duidelijk nadat je de fout hebt gemaakt ;-(
--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl