[linux] Re: Windows Terminal Services vanuit Linux?

Fred Mobach fred op mobach.nl
Wo Jul 16 20:18:36 CEST 2008

On Wednesday 16 July 2008 19:52, Geert Stappers wrote:

> De O.P., oorspronkelijke poster, vroeg naar programma's die RDP
> (Remote Desktop Protocol) kunnen praten, maar dat wist ie toen
> waarschijnlijk niet.
>
> Het VPN gebeuren staat los van RDP (en ook los van VNC), voor
> "Terminal Services" is het niet nodig.

Niet om het eens te testen, wel om ervoor te zorgen dat de rest van de
wereld er niet mee kan gaan spelen.
--
Fred Mobach - fred op mobach.nl - postmaster op mobach.nl
website : http://fred.mobach.nl