[linux] Re: KDE mail en kalender en adreboek komen en gaan bij mij!

Do Jul 17 17:40:02 CEST 2008

joop gerritse wrote:
> Hoi, *
>
> een paar dagen geleden kreeg ik zomaar ineens spontaan vanzelf bij mijn mail
> een extra balk, waaronder zich het adresboek en de kalender bleken te
> bevinden. Best wel aardig, wou ik eigenlijk houden, al had ik er dan niet
> (bewust) om gevraagd.
>
> Nu heb ik ineens weer afzonderlijke mail, kalender en adresboek, maar die
> combinatie is weer verdwenen. Hoe zet ik die nu weer aan? Er is vast wel
> ergens een knopje voor te vinden, als je maar weet, waar...
>
> Dit klinkt trouwens wel erg Windows-achtig, met knopjes die ineens weg zijn.
> [...]

sprekend over Windows-achtig: je krijgt een heleboel waar je niet om
gevraagd hebt. Ook bij mij staat er (al had ik er niet om gevraagd)
kde4-kontact-4.0.80-9.3, die je kunt starten met het commando "kontact".
Het ziet er aardig uit, maar moet nog kijken hoe de boel goed werkend te
krijgen.

--
Julien Michielsen
julien_at_michkloo.xs4all.nl