[linux] Re: vfat wordt gezien als Alleen-lezen bestandsysteem

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Jul 23 18:06:29 CEST 2008

Op wo, 23-07-2008 te 17:26 +0200, schreef Paul Slootman:

> Het lijkt mij eerder dat de USB wellicht wat hapert.
> Aangezien je al meldde dat een andere schijf eerder ook iets dergelijks
> had, zou ik het eerder in je USB connectoren / kabels / moederbord
> zoeken dan in de schijf zelf.

Zit eigenlijk ook wel wat in. Zeker omdat als ik nu de USB kabel eruit
haal en er weer in doe alles naar behoren werkt. Moederbord kan ik
weinig mee doen op een notebook, maar ik zal kijken naar de connectoren
en kabels.
Thanks.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>