[linux] Re: Asus EEE 901

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Di Jul 29 16:57:11 CEST 2008

On Tue 29 Jul 2008, Micha Kersloot wrote:

> Het blijkt lastig, dan wel onmogelijk te zijn om de Asus EEE 901 met
> Linux in nederland te verkrijgen. Nu is er wel de MS Windows variant,
> maar die weigeren we te kopen ;-)

Hmm, ik dacht dat de 901 gewoon nog niet leverbaar was.
Ik ben dan ook wel geinteresseerd in een linkje.

Overigens is een alternatief met een harde schijf juist minder
interessant, ik wil zoiets om makkelijk mee te kunnen nemen op de motor
en dan zijn bewegende delen lastig... de 900 is leuk, maar net wat te
weinig, zeg maar (geen bluetooth, accu gaat niet zo lang mee).

Paul