[linux] Opheffingsuitverkoop Utrechtse winkel met voorgeïnstalleerde Linuxdistro.

Bas Roufs basroufs op gmail.com
Wo Jul 30 13:58:03 CEST 2008

Beste mensen

'DSPS' in Utrecht was tot voor kort de enige mij in Nederland bekende
zaak geweest waar ze desktop-PC's en laptops verkopen met een
Linuxdistro voorgeïnstalleerd: in dat geval Ubuntu. Vandaag keek ik
toevallig even op hun site en zag ik dat ze er mee ophouden. Het
aankomende weekeinde en enkele dagen later in augustus houden ze een
opheffingsuitverkoop. Misschien is er nog iets van jouw gading. Kijk
even op: http://dsps.nl/

Hopelijk zijn of komen er andere zaken in Nederland waar meer gebeurt op
Linuxgebied dan de verkoop van een enkele Asus EEE of andere minilaptop.

Tot zover voor nu. Vriendelijke groet.

Bas.

Viaconsensus
Bas G. Roufs M.A.
Van 't Hoffstraat 1
NL-3514 VT  Utrecht
E.:  BasRoufs op gmail.com
M.: +31.6.446.835.10.
T.: +31.30.785.20.40.

Rainbow News, views and visions: CircleLetterRainbow.net

European Rainbow Gathering in Serbia: Eurogathering.Rainbowinfo.net

Open source operating system: Linux - Kubuntu 7.10, Kubuntu.org