[linux] Re: Opheffingsuitverkoop Utrechtse winkel met voorgeïnstalleerde Linuxdistro.

Wo Jul 30 18:23:46 CEST 2008

On Wed, Jul 30, 2008 at 01:58:03PM +0200, Bas Roufs wrote:
> Beste mensen
>
> 'DSPS' in Utrecht was tot voor kort de enige mij in Nederland bekende
> zaak geweest waar ze desktop-PC's en laptops verkopen met een
> Linuxdistro voorgeïnstalleerd: in dat geval Ubuntu. Vandaag keek ik
> toevallig even op hun site en zag ik dat ze er mee ophouden. Het
> aankomende weekeinde en enkele dagen later in augustus houden ze een
> opheffingsuitverkoop. Misschien is er nog iets van jouw gading. Kijk
> even op: http://dsps.nl/
>
> Hopelijk zijn of komen er andere zaken in Nederland waar meer gebeurt op
> [...]

Ze hebben inderdaad het weekend van 13 juli ophefingsuitverkoop gehouden.
Het bedrijf verkocht enkel tweedehands laptops en PCs (en sporadisch een
server). Er was weinig interessants in de boedel te vinden.

Dat ze leverden met Linux was uiteraard een pluspunt.

Daniel.