[linux] Re: Fwd: Hallo daar!

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Zo Jun 22 21:40:21 CEST 2008

On Sunday 22 June 2008 20:36:41 Roeland Th. Jansen wrote:
[...]
> ik heb tot nu toe alleen maar meegemaakt dat het supporten van jje
> laten we mmv maar vertalen naar vp (verplaats), rm naar vw (verwijder)
> etc. mensen moet je wat leren, niet dom maken. dat gebeurt toch al
> helaas op een veel te grote schaal.

laten we een voorbeeld nemen aan de idioten die MS-DOS zo nodig moesten
vertalen... de commandos bleven onvertaald. Maar de berichten vanuit de
programma's werden wel vertaald. En daardoor (en omdat DOS geen fatsoenlijke
returncodes kent) moesten allerlei scripts dus wel vertaald of meertalig
geschreven worden.

Zo moet het dus niet. Maar ik heb begrepen dat jonge kinderen op school toch
al Engels moeten leren, van wie is me even niet duidelijk :-)

--
J.J. Gerritse
Mühlenstraße 11