[linux] iemand een voorbeeld-script voor geluid en scherm-flitsen?

Ma Jun 23 10:50:33 CEST 2008

Het is me pas weer een keer gebeurd dat ik een afspraak heb gemist, en
ik wil me er graag "op het moment surpreme" door mijn computer aan laten
denken dat ik op de verkeerde plek zit, en naar die afspraak toe moet.
Ik weet wel hoe ik een dergelijk script op kan laten starten door
remind, maar ik hik nogal aan tegen het opzetten van een waarschuwings-
script. Mogelijk iemand die dit op de plank heeft liggen, of het zo uit
zijn mouw schudt?

Bij voorbaat dank
Julien
--