[linux] Re: iemand een voorbeeld-script voor geluid en scherm-flitsen?

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Ma Jun 23 12:30:27 CEST 2008

On ma, 2008-06-23 at 10:50 +0200, Julien Michielsen wrote:
> Het is me pas weer een keer gebeurd dat ik een afspraak heb gemist, en
> ik wil me er graag "op het moment surpreme" door mijn computer aan laten
> denken dat ik op de verkeerde plek zit, en naar die afspraak toe moet.
> Ik weet wel hoe ik een dergelijk script op kan laten starten door
> remind, maar ik hik nogal aan tegen het opzetten van een waarschuwings-
> script. Mogelijk iemand die dit op de plank heeft liggen, of het zo uit
> zijn mouw schudt?
>
> Bij voorbaat dank
> Julien

Volgens mij heb je verschillende agenda programma's die dat voor je
kunnen doen. Zelf gebruik ik het aloude "plan", maar ik geloof dat
evolution het ook kan en er zullen ongetwijfeld meer mogelijkheden zijn.

Aart